Min vän Johanna :)

Japp, hon o hennes lilla tös Naima va här förut o fikade lite. Dom kom vid tolv tiden o jag hade precis hunnit laga mat till barnen...

Hon e ju så söt Naima med sin mörka hy o kruliga hår...inte så kruligt idag för Johanna hade borstat ut det igår när hon försökte få bort skorven. Men hon e sjuk söt den tösen.


Naima får lite glass...det gillade hon :-)


Naw....så söt :-)



Eftersom Marcus gav upp igår om att få loss vajern så skulle ju självklart jag försöka...


klippte mej i tummen med tången....



Klippte också Tuvas hår, har tjatat i evigheter på henne att klippa håret kort...nu verkar hon lite mera villig...men jag toppade bara 3 cm  nu, får gå till frissan med henne.


Före


efter....inte så stor skillnad men vågar inte klippa mera själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0