ångestfylld e förnamnet

puuuh....vart ska jag börja?! Kanske från början....

Just imorgon är en dag som kan komma att förändra vårt liv, till det POSITIVA (förhoppningsvis)

I morgon e vi kanske husägare!!!? Det borde vara en av dom bästa dagarna i mitt liv men ändå har jag en olustig känsla som kryper i kroppen, för mej e det såååå stort o köpa hus, det inget man gör på en handvändning....

Varför tvekar jag nu? vi har ju väntat hela våren/ sommaren på detta huset, och snart kan det va VÅRT om jag vill. Om man känner en tvekan e det då man ska dra sej ur? eller e det bara lite fjärilar i magen för allt nytt som kommer till med husköp?

det e ju inget lyx hus direkt :P snarare ett gammal ruckel som i mina ögen har potential, att få ett hem jag trivs med, där vi ska börja leva vårt liv, ett hus vi drömmt om så länge. 

om jag bara kunde få ett litet tecken på om vi gör rätt?!


hmm det e ju ingen annan än vi som kan fatta ett beslut och jag som alltid lidit av beslutsångest!



Kommentarer
Postat av: mary

hm... man ska ju gå på sina egna känslor så klart.. men jag kan bara säga hur jag känner... Vi har totaltrenoverat hela vårt hus, inuti och utanpå UNDER TIDEN VI BOTT I DET MED 2 BARN å d har blivit jättefint MEN hade jag vetat vad jag gav mig in på hade jag ALDRIG GJORT DET!!! Men vi är alla olika. Jag har tålamod NOLL!!!

2010-08-15 @ 22:53:25
URL: http://www.marylepop.blogspot.com
Postat av: Eva

Hoppas det går bra, detta hus är som du säger det du har väntat på nu några månader.. Pirret imagen beror nog på att det är något nytt som kommer att ske i era liv. Kram

2010-08-16 @ 18:17:03
URL: http://regeenas.wordpress.com/
Postat av: Mia

Klart du ska köpa huset som du drömt om så länge. Det kommer nog bli jättefint (jag har sett bilderna på hemnet ) dock kommer det ju vara mycket arbete som Mary säger men som du hade ju redan en plan på hur allt skulle gp tillväga så jag tror det blir toppen. Lycka till oavsett vad ni bestämmer er för. KRAM

2010-08-17 @ 10:01:32
URL: http://mammanmias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0