smått o gott

Det hanns inte med nåt bloggande igår, jag jobba till typ in på natten för det körde ihop sej lite. Men nu e jag ledig idqg och imorgon så det blir som min helg jag inte fick i helgen :-D


Dagen har vi tillbringt i en rad olika affärer, va tvungen till att köpa en ny bh för den som jag verkligen älskar med brottarrygg gick ju självklart sönder i helgen, den har vart lagad en gång innan så nu va det väl på tiden o köpa en ny, men ikke...det fanns ingen i min storlek så det blev lite annan skit till barnen:)

sen när vi kom hem blev det en kaffe med Johanna o Linda and all the kids, jag har också vart lite duktig o tagit hand om min förbannade tvätt och även packat upp det vi köpte i ullared för snart en vecka sen, inte illa va?


nu ska jag ta mej ett glas rött o bara Chilla :P det e jag värd!!!!!

tänkte jag slänger in lite kort, då blir min mormor glad










         
















Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, jag blir glad,jättefina kort verkligen.Kram !

2010-08-03 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0