Timoteij

Tog med mej Tuva o Nikki till allsången igår, dom hade så roligt och deras idoler va ju där o sjöng....Timoteij :D
Efter köpte Tuva en cd skiva och en plansch som timoteij signerade, hon va såååå lycklig!!!


på väg till allsången









efter allsången tog vi svänge förbi jobbert för att visa Josse vad vi köpt :-) när jag sen duschat barnen o gjort dom klara för sängen gick jag o josse ner till utomhus bion men det slutade med en kaffe hemma hos pappa klockan tölv inatt :-) mycket trevligt!

nu ska jag snart jobba o imorgon oxå men sen e jag ledig på tre dar, NICE :-)


Kommentarer
Postat av: Eva

Kevin tycker att Tuva är så fin ;-)

2010-08-07 @ 09:51:49
URL: http://regeenas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0