fredax mys

e nu hemma efter en dag på jobbet. Det e så trevligt o komma hem när mannen i huset har städat o jag bara kan slå ner röven o blogga lite ;D

Barnen e hos moster Josse och jag har ingenaning när dom ska hämtas? hmm kanske borde kolla upp detta. Annars blir det en mysig hemma fredag med pizza o film ikväll, det ser jag sjukt fram emot. För imorogn e det åter jobb.


Hoppas också på att solen vill titta fram imorogn för nu har det faaan regnat så det räcker o blir över. Jag tror ärligt talat att sommarn e förbi o nu intar hösten med stormsteg....usch jag vill inte, mår dåligt när jag tänker att sommarn e över lika fort som den kom. Kankse det kan bli en härlig britt sommar, vem vet!


go kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0